Bun, după cum se vede şi în imaginea de mai jos, ceva nu este în regulă cu modemul Digi Net Mobil.
Am trecut la identificarea unor posibile probleme cu driverele sau cu softul de conectare:
– am verificat driverele, am dezinstalat driverul pentru modem şi l-am reinstalat manual
– am oprit/pornit servicii, să mă asigur de funcţionalitatea modemului
– am refăcut conexiunea manual, cu dial-up şi am încercat să mă conectez
– am încercat şi o diagnosticare software, totul părea OK
Până aici nimic, indiferent de metodă, nu am reuşit să conectez modemul Digi Net Mobil la internet.
Am trecut la hardware:
– am scos cartela, am verificat dacă este aşezată corect în slot
– am verificat conectorul USB
Rămas fără alternative, am zis că ar fi timpul să schimb abordarea, să pun un prelungitor USB şi să scot modemul afară.
Am folosit un prelungitor, am scos modemul afară. Deşi nu aveam softul de conectare pornit, am observat că led-ul roşu de pe stick-ul USB a devenit verde.
De fapt modemul nu avea semnal. Odată scos afară avea trei linii de semnal şi s-a conectat fără probleme. Trei linii semnal, un test rapid de viteză, undeva la 2-3 Mb/s.
Dacă în dreapta sus, în loc de Unknown, scria ceva de genul Fără Semnal sau No Signal, poate nu pierdeam câteva ore cu diagnosticarea.