Mesajele de confirmare citire blocate în Outbox pot genera diverse erori de fiecare dată când încerci să trimiți/primești emailuri sau pot face ca Outlook să încerce în mod repetat să livreze mesaje email chiar dacă Outbox-ul este gol.
Cea mai simplă metodă de a șterge aceste mesajele de confirmare citire este să schimbi fișierul în care este stocată baza de date Outlook cu un fișier temporar.
Pentru a schimbarea temporară a bazei de date Outlook 2010 și pentru ștergerea definitivă a mesajelor de confirmare citire nelivrate, trebuie să urmezi pașii de mai jos:
1. Alege tab-ul Send/Receive și apasă buttonul Work Offline
2. Mergi la File -> Account Settings -> Account Settins… -> Data Files -> Add… și introdu numele bazei de date temporare apoi apasă OK
3. Din listă, selectezi baza de date nou creată și apeși butonul Set as Default și confirmă apasând butonul OK
4. Închizi Outlook, deschizi Outlook din nou și mergi la File -> Account Settings -> Account Settins… -> Data Files
5. Notează calea și numele bazei de date originale, selecteaz-o și apasă butonul Remove
6. Închizi Outlook, deschizi Outlook din nou și mergi la File -> Account Settings -> Account Settins… -> Data Files
7. Utilizând butonul Add…, adaugă baza de date originală, selectează baza de date din listă și apasă butonul Set as Default
8. Poți elimina baza de date temporară repetând pașii 4-6, după care treci Outlook în modul Online accesând tab-ul Send/Receive și apăsând butonul Work Offline
Utilizând procedura de mai sus poți elimina mesajele de confirmare citire agățate în Outlook, fără a fi nevoit să intervii asupra bazei de date.