Google Adsense a lansat o nouă funcție numită Scorecard (Tabel cu Date) care oferă Editorilor Adsense o privire de ansamblu, mai bună, asupra optimizării veniturilor și a performanțelor website-ului.
Widget-ul Scorecard (Tablou cu Date) este alcătuit din trei categorii principale: Optimizarea Venitului, Sănătatea Site-ului și Google+. Google atribuie fiecărei categorii o notă de la unu la cinci și oferă sugestii despre cum poți îmbunătății câștigurile și cum poți crește numărul de vizitatori.
Optimizare Veniturilor se axează pe Formatele de anunțuri recomandate, Anunțurile Text și Imagine activate și Erori Crawler. Fiecare parametru are atașat un indicator verde, galben sau roșu care sugerează tipul de acțiune necesară optimizării venitului.
Sănătatea Site-ului are la bază utilitarul Page Speed Performance care are ca scop principal îmbunătățirea timpilor de încărcare a paginii și o mai bună experiență pentru utilizatorul final.
Categoria Google+ sugerează adăugarea butonului Google+ în website, care permite utilizatorilor să partajeze, mai ușor, conținutul site-ului în rețeaua de socializare Google Plus.